mandag 14. oktober 2013

HJELP... Jeg har blitt stoffavhengig!!!

Jeg drømmer om stoff når jeg sover, tenker på nye syprosjekter når jeg er våken,
og leter etter mer stoff i skuffer og skap!!!
Det er så gøy å leke med symaskinen!!
Jeg splitter opp klær, flår dem for knapper, snorer og glidelåser, 
og legger stoffet som er igjen, pent i stoffhylla...
Hjelp, jeg har blitt stoffavhengig!


Og stoff er dyrt!
Hvis man ikke finner det på loppemarked da...
Men loppemarkedsesongen er over.
Og lommeboka mi er tom, nå som jeg er hjemme på permisjon uten lønn...
Så dyre fine stoffer fra butikken har jeg ikke råd til lenger...
HVA SKAL JEG GJØRE???


Tørr jeg spørre om hjelp fra dere?
Kanskje noen av mine NydeligFlotte lesere har noe stoff til overs, som de vil gi bort?

noen stoffbiter
et gamelt dynetrekk
et putevar
en blomstrete duk
stoff med barnemotiv, til Sofus-prosjektene mine
noen knapper
sytråd
 eller litt vatt

Jeg tar veldig gjerne i mot, slik at jeg kan få utløp for mine kreative ideér
sammen med min nye venn, symaskinen...
* hihi *


Det er kanskje litt frekt å spørre om slik hjelp, 
men jeg fant ut at det skader ihvertfall ikke å spørre!


Vil du hjelpe meg?
Send meg en mail på
nydeligflott@gmail.com
slik at jeg får gitt deg adressen min :-)
På forhånd vil jeg si tusen takk!



8 kommentarer:

  1. Herleg at du er så inspirert då:-) Kanskje du kan kike innom nokre gjenbruksbutikker? Kan no hende det dukker opp nokre godbiter viss du leiter godt nok:-) Lykke til!

    SvarSlett
  2. Hihi :) Håper du får tilsendt massevis av herlig stoff så abstinensene ikke blir for altoppslukende! :)
    Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  3. Du er vel herlig! Ikke frekt i det hele tatt og jeg skal huske på deg hvis jeg kommer over noe her hjemme ;-)
    klem Vibeke

    SvarSlett
  4. Neida, ikke frekt:) Hvorfor ikke prøve! Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg der.. Men skulle veldig gjerne laget et slikt lappeteppe du la ut her om dagen! Utrolig stilig!!

    Tenkte først jeg skulle prøve meg på tapet og decupage på noen møbler. I den forbindelse lurer jeg på hva du bruker oppå?? Lakk?

    Lykke til på stoffjakten:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :-) takk for koselig hilsen!
      Når det gjelder decoupage og tapet, så brukes decoupagen både som lim og lakk.
      Så du trenger ikke lakk. Bare decoupagelim :-) til både under tapeten og oppå tapeten. Et par strøk med decoupage oppå fungerer helt fint!
      :-) Julie

      Slett
  5. Og ikke minst, inspirerende blogg du har:) Hilsen Maria og Sigrid:)

    SvarSlett
  6. Kjenner meg igjen! Når man har en del stoffer og bare trenger en litt annen nyanse av lilla for eksempel, hihi :)

    Hva med Fretex? Kanskje du finner noe der? Ikle alle Fretex butikker har godt utvalg, men kanskje verdt å prøve?
    Jeg har også bestilt litt fra en dansk nettside: www.johnnytapez.dk der får du store stykker til ikke så veldig mye penger (sammenlignet med for eksempel å kjøpe stoffpakken på epla)... Lykke til i stoffjakten!

    SvarSlett
  7. Hei, tenkte jeg bare skulle tipse deg om at der finnes massevis at stoff på ebay for en billig penge. Fant senest i går en pakke med tøystykker ( 12 stykker i nydelige retro mønstre) til 70kr.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...