onsdag 29. oktober 2014

Grønne rammer...

Denne uka har mannen min og jeg tatt oss en ukes ferie...
Sofus har korte dager i barnehagen, i mens vi gjør fornuftige ting hjemme...
 Lista over gjøremål er lang, men sakte og sikkert kommer vi oss gjennom den.


På mandag var vi en snartur innom Ikea, og der fikk jeg rasket med meg to rammer 
til de NydeligFlotte Littlephant plakatene som skal henges opp på Sofus sitt rom...

Fargevalget på rammene var litt vanskelig å ta, der og da, 
siden Ikea hverken hadde hvite eller svarte rammer i prisklassen jeg så etter...
Valget falt derfor på to GRØNNE rammer...
Et valg jeg nå er super glad for at jeg tok!!!


Se så kule de to plakatene fra Jollyroom ble, da de fikk grønne rammer rundt seg!!!
Mon tro om de passer inn på Sofus sine turkise vegger.....?!?!
Det gjenstår å se...


Nå skal vi gå ned i kjelleren og male litt...
Vi driver nemlig å pusser opp litt der nede!
Bilder, fargekoder og malingstips kommer etterhvert!

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott lillelørdag!!!
Vi blogges...


4 kommentarer:

  1. Det var eit sprekt og fargerikt valg. Trur de får glede av dei no.
    Siri

    SvarSlett
  2. Fornuftig å ta seg litt fri fra alt i blant! Søte bilder! :D

    SvarSlett
  3. De grønne rammene passet jo SÅ fint til bildene! Kult!

    SvarSlett
  4. Så nydelige print - i flotte grønne rammer! Godt valg! :)

    Smil fra Lite hi

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...