fredag 3. oktober 2014

Littlephant...

Da jeg fikk vite at nettbutikken Jollyroom
skulle ta inn yndlings merket mitt, Littlephant
hoppet jeg av glede rundt på stuegulvet!!!



Gleden ble enda større da Jollyroom sendte en pakke til meg, 
som inneholdt flere av Littlephant produktene jeg ønsket meg!


 Pakken jeg fikk inneholdt to poster´s...
* Rain og Giraffes *


...og to pakker med vimplene


Produktene skal egentlig henge på Sofus sitt rom etterhvert...
Men i dag har de fått pynte opp litt i lekekroken i stua.

Elsker Littlephant´s lekende design, 
det passer perfekt inn hjemme hos oss!


Hihi, søteste Sofus elsker å gjemme seg i putene!
Da roper han på seg selv, og venter på at noen skal finne ham!
* søteste *


"Tilfeldigvis" har Sofus på seg Littlephant body og bukse i dag...
Motivet på bodyen er det samme som på plakaten til høyre.

Skulle ønske Littlephant fortsatt designet barneklær, men det gjør de altså ikke...
Du husker kanskje hvor glad jeg var da jeg hadde 
vært på Lindex og shoppet Littlephant klær til Sofus?!?
Det innlegget kan du se HER


Tusen takk til Littlephant og Jollyroom
for at vi får pynte opp hjemmet vårt med så NydeligFlotte produkter!!!

Ønsker deg som titter innom en fargerik og strålende god helg !!


* Dette innlegget er sponset *



1 kommentar:

  1. Passet jo bare såå fint hjemme hos dere!
    Heldige du:-)
    Flotte og fargerike bilder som alltid!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...