søndag 12. oktober 2014

Nib utfordringen...

... "en dose farge på soverommet" passer meg perfekt!


Selvsagt har vi farger på soverommet!
Jeg elsker farger, de gjør meg glad!


Det store lappeteppet og de NydeligFlotte retrostoff putene har jeg laget selv.
Pompomsene på veggen er også hjemmelaget, av servietter.
Lysestaken er fra et loppemarked, og nattbordet har jeg arvet av min far.
Sengen er fra Fagmøbler.


Over sengen henger to rammer med søte hånd og fotavtrykk.
De bittesmå avtrykkene til vår lille engel, Signe,
og de litt større avtrykkene til Sofus.


Vil du bli inspirert av flere fargerike soverom kan du trykke HER

Vi blogges...

2 kommentarer:

  1. Herlig fargerikt bidrag.
    Lykke til :)

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Ja, dette må jo være en perfekt utfordring for deg!
    Fargerikt og stilig soverom!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...