onsdag 26. november 2014

Dekorplast...

...eller kontaktplast som det også kalles,
er mitt nye favorittmateriale, når det kommer til redesign!


For med kontaktplast kan man prøve og feile, og man kan lett ta av plasten,
om vips så er møbelet som før...

Enkelt å bruke er det også!!
Klipp opp, og klistre på...

Hjemme hos oss var det vinskapet i stua som var først ut....
Ruter på siden og heldekkende turkis på skapdøren...

Nå passer endelig vinskapet inn sammen med resten av innredningen vår...

* Lekent & NydeligFlott *


Og se så lik fargen på dekorplasten er fargen på det morsomme fruktfatet ( fra Be&liv )


Hei Sofus, selvsagt skal du få være med på et bilde...
* knis *


Kontaktplast får du kjøpt på hobbybutikker, bl.a Panduro
Men jeg kjøpte min rull på Ebay...

Hvis du lurer på hva jeg har dekorert varmepumpa vår med, 
kan du ta en titt HER


Ønsker deg som titter innom en kreativ dag!


4 kommentarer:

  1. Supert tips!
    Der satte du meg også på en ide :)

    Håper onsdagen er fin ♥

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Wow, så tøft! Kul farge :) Takk for inspirasjon, det der må jeg også skaffe meg :) Har et par skap..og noen kommoder som kunne trengt litt makeover :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk! Prøvd å finne kontaktplast på ebay men det fant jeg vist aldri til billig pris og riktig ting! Endelig! Desverre koster den ikke 63kr lengre men 93, men jaja skal kjøpe meg det! Herligt innlegg ❤️❤️

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...