onsdag 5. november 2014

Hva skal jeg gjøre....

...med denne hylla?


Som du kan se, har de NydeligFlotte Littlephant plakatene 
fra Jollyroom kommet seg opp på soveromsveggen til Sofus...
De passer fint inn her, og veggen virker større med disse bildene hengene på den!


Men problemet mitt her inne er 
HVA SKAL JEG GJØRE MED HYLLA ???

Den gamle hylla er fra pappa sitt hus, som opprinnelig var mine besteforeldre sitt.
Jeg vet ikke hyllas historie eller opprinnelse, så jeg tror jeg tørr å pusse den opp litt...
Men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, eller hvordan jeg vil at den skal bli?


 Jeg ber derfor om deres hjelp!!
Tips, forslag og råd tas imot med åpne armer...

Male, tapetsere eller beholde den som den er???

HJELP!




4 kommentarer:

  1. Egentlig er den veldig kul som den er, så behold den gjerne sånn. Tøft med noe som bryter litt med resten også, synes jeg :-)

    SvarSlett
  2. Male hvit kanskje og tapetsere inni de fire hyllene?
    Elisabeth

    SvarSlett
  3. Så fint det ble, Julie :) Gøy å se!!
    Håper alt står bra til ellers :)

    SvarSlett
  4. I love the colors of the room !!!

    Saludos!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...