torsdag 4. desember 2014

Når en pepperkekebaker...

I går bakte Sofus og jeg pepperkaker sammen, for aller første gang!


Det var sååå koselig!
Vi hørte på julemusikk, og koste oss sammen...


I hektiske hverdager er det viktig å slappe av en gang i blant, 
og ta en liten pause fra julestira...


I går var det bursdagen min, fridagen min,
og "vaske-ordne-fikse-rydde i huset" dagen min...
Jeg valgte å la stresset ligge,
jeg hadde Sofus hjemme fra barnehagen,
og vi koste oss masse sammen!


Flinke Sofusen gjorde så godt han kunne!
Kjevlet litt, trykket litt med formene...smakte litt...o.s.v

Jeg jukset bitte litte granne i år...
Jeg kjøpte ferdig pepperkakedeig på REMA 1000 (!!)
Men jeg ble positivt overasket, for resultatet (av de kakene jeg bakte)
ble virkelig NydeligFlott!!
Pepperkakene ser helt perfekte ut, og de smakte superGODT!!!
Så REMA 1000´s pepperkakedeig kan jeg virkelig anbefale!!!


Vi blogges...


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått dag! :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig!
    Flinke er dere :)

    Gratulerer med dagen som var!
    God helg ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...