onsdag 17. desember 2014

...on a string...

Jeg fikk disse NydeligFlotte "vimplene" fra Jollyroom tidligere i høst...
Og nå har jeg endelig fått somlet meg til å henge de opp!!!

Se så fint og dekorativt det ble på Sofus sitt SOVerom...


Vimplene er av merket Littlephant, og for dere som har fulgt meg en stund, 
vet dere godt at jeg ELSKER alt Littlephant-teamet lager!!
Et mer lekent og fargerikt design skal man lete lenge etter...


Vimpelkortene finnes i både bokstaver og tall, 
og har fått navnene "alphabet on a string" og "numbers on a string"


Baksiden på alle kortene er dekorert med herlige mønstre, 
slik som vimpelrekken under den orange ventilen på veggen...


De flotte Littlephant plakatene kan du se nermere på HER hvis du vil...

Ønsker deg en NydeligFlott dag!
Vi blogges...

* innlegget er sponset *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...