fredag 16. januar 2015

Jubel i stua...

Fredag, og frihelg står for tur...
Frihelg og frihelg, jeg vet ikke det helt!!
Mannen har fri, vi skal ha barnevakt, 
og drive med litt oppusing...

På menyen står :
Helsparkling av badet i kjelleren.
Oppusing av 4 gamle stoler.
pussing og maling av badet i kjelleren.


Men Jubel er det i stua, uansett hvor mye vi skal holde på i kjelleren...
Har du noen gang hørt om Jubel ?


Jeg kom over dette merket på instagram for knapt en uke siden...
Og det var kjærlighet ved første blikk!!


jubelshop.no selger plakater, vimpelrekker, og små kort...


Designet passet perfekt inn hjemme hos meg, 
og heldig som jeg var, elsket Henriette, damen bak Jubel, hjemmet mitt (!!!) 
Så hun sendte meg en hel haug med plakater, kort og vimpler...


To av plakatene har fått NydeligFlotte nymalte turkise rammer rundt seg...
(fargekode finner du HER)
Og flere skal nok komme opp på veggene rundt om i huset etterhvert!!!
Vimpelrekken "luftballong" får også dekorere stua vår litt i dag. 
Resten av vimplene skal jeg spare til Sofus sin 2 års bursdag i februar...


Ønsker alle som titter innom en NydeligFlott helg!!!

Vi blogges...

* plakatene og vimpelrekken er sponset *





4 kommentarer:

  1. Har oppussingen "tatt livet" av deg? Det så ikke ut til å bli ei helg med så mye "fri"...

    SvarSlett
  2. Jag har just fått en ny favoritblogg! Så underbart roligt att hitta hit!
    Hit kommer jag återkomma varje gång jag vill bli glad och inspirerad.
    p.s. Måste såklart fråga vilken färgkod du har på den turkosa väggfärgen 😉??

    SvarSlett
  3. Så deilige, fargerike bilder! Elsker putene du har i sofaen, så friskt og herlig! :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...