lørdag 24. januar 2015

Skulle ønske...

...disse trekantene satt godt fast på den
dumme gamle tapeten vi har på veggen i stua!


Jeg klippet ut trekanter av dekorplast, og klistret de på veggen.
Det ble såååå fint og dekorativt!!


Men den gamle tapeten som sitter på denne veggen er ikke glatt,
og da vi pusset opp bare malte vi over den...
Så dekorplasten sitter ikke så godt på!


Jeg tipper Sofus kommer til å pelle av alle 
de turkise trekantene så fort han får øye på dem!

* knis *


En så lenge får de henge her... 
Og jeg tror jeg har klart å klekke ut en lur ide som gjør at veggen 
kan dekoreres med turkise trekanter likevel...
(hvis jeg får lov a mannen...)

Vent å se.......


NydeligFlott lørdag til deg som titter innom!!!

Vi blogges...

2 kommentarer:

  1. Hehe sånn er det med 2 åringer i hus♥ Ble kjempe fint, så håper de henger en stund:)
    Titter også innom for å ønske deg og dine et godt nytt år♥
    Klem Mari

    SvarSlett
  2. Vi har prikker i gangen nede og de har fått lov til å henge der. Men så hadde gutten blitt litt over to år og akkurat ferdig med plukke-på-alt-fasen da vi slang dem opp. Finfint ble det i alle fall hos dere.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...