torsdag 12. februar 2015

NydeligFlott arbeidsplass...

Jeg syr litt ( mye ) på fritiden, og på onsdag satte jeg 
i gang med å sy sammen noen nye "bestillinger" av 
retro putetrekk jeg hadde fått inn...


Snøballen begynte å rulle, og flere bestillinger kom inn...
Det forstår jeg veldig godt, for SE så NydeligFlotte putetrekk jeg sydde!

* skryte skryte *


Det er faktisk sånn med denne hobbyen at jeg stadig overrasker meg selv...
Jeg sitter og syr på et putetrekk, aner fred og ingen fare...
Så vrenger jeg trekket og trer det på en pute, og 
PANG (!!!) jeg blir "forelsket"...


Når stoffet, glidelåsen, og baksidestykket passer 
så godt sammen at jeg utbryter for meg selv :
"WOW", "SÅÅÅÅ FINT" eller "ÅÅÅH" 
og bare blir stående og beundre putetrekket...

Hihi, ja jeg er kanskje litt rar, men farger og NydeligFlotte retrostoffer 
får hjertet mitt til å banke litt ekstra godt ;-P


Vel, nå er det på tide å sette bort symaskinen for i dag...

Lille Sofusen min har vært hjemme fra barnehagen i dag, 
så nå må jeg vekke han, der han ligger og sover så søtt i vognen sin...

Vi blogges...

1 kommentar:

  1. Putene dine er virkelig herlige! Ikke rart du blir fornøyd ;) Kjøper du stoff på loppis og gjenbruk? Hjemmet deres er fullt av glede og inspirasjon! Fin valentinesday til deg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...