onsdag 25. februar 2015

"nytt" kjøkken...

Jeg fikk et spontatn innfall her en søndagsmorgen...
Mannen hadde akkuratt stått opp, og kom inn på kjøkkenet... 
Han ante fred og ingen fare!


Planen vår denne søndagen var egentlig å bake Coockies 
til Sofus sin kommende bursdagsfeiring.
Plutselig fikk jeg en idé...


Kitchen Aid maskinen min er i fargen krem hvit...
Og siden jeg alltid har ønsket meg en mint / isblå / turkis kjøkkenmaskin
fant jeg plutselig en løsning på fargeproblemet...


NEI, jeg malte ikke Kitchen Aid´n min turkis, 
slik som mannen min mente var enklest...


Jeg malte veggene istedenfor! 
I en mint / isblå / turkis farge som jeg 
blandet sammen av noen malingsrester jeg fant i kjelleren...


Nå passet den krem hvite Kitchen Aid maskinen min perfekt inn på kjøkkenet!!


Moccamaster´n ble også litt stiligere, 
for svart passet også perfekt sammen med 
den hjemmelagde fargen min!!


Den hjemmelagde krydderhylla fikk også ny plass denne søndagen...
Nå henger den fint på veggen ved komfyren!


Ble det ikke NydeligFlott ?!?


Fin onsdag til deg!

Vi blogges...




3 kommentarer:

  1. Knallfint ble det!! Så flink du er til å få ting gjort :)

    SvarSlett
  2. du er gæærn :P hehe..
    Vågalt fargevalg på kjøkkenet, men joggu ble det kult også.
    Hehe :)

    SvarSlett
  3. He, he, så lurt:-)
    Det ble knallfint!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...