mandag 30. mars 2015

God påske!!

Nå er påskeferien endelig her!!
Vi skal stortsett bare kose oss hjemme, 
så i dag bruker jeg meste parten av degen 
til rydding og vasking...


Vi har ikke pyntet så mye til påsken, men en liten påskelilje har jeg fått...


Og siden alle de andre potteskjulerne våre passe på alle basilikumplantene, 
måtte jeg tenke kreativt, for å finne en løsning på blomsterpotte problemet...


Stoffrester ble dagens reddning...
Og "blomsterpotten" ble NydeligFlott!!


Sofus har laget blomsterpinne i barnehagen sin...
Vattegg med fine fjær på!
Og perlepynten har jeg laget i barnehagen min...

* knis *


Kubbelyset er dekorert med en gul serviett, 
klippet sikk-sakk, og strøket på med strykejærn!


Ønsker dere alle en NydeligFlott påske!!

Vi blogges...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...