onsdag 17. juni 2015

Annie Sloan Chalk Paint...


På mandag dro jeg tidlig hjem fra jobb, for jeg ventet finfint besøk!


To damer fra Storegården Interiørbutikk i Sverige skulle komme til meg og 
lære meg om Chalk Paint fra Annie Sloan.


Damene fra Storegården, Sarah og Anki, bloggeren Engla 
og Ann-Kristin som ønsker å bli forhandler av denne malingen, 
var samlet til et hyggelig og lærerikt kurs hjemme i min stue!!


Med en finèrplate hver lekte vi oss, som små barn, med malingen...


Hårføner, filler, sandpapir, tørkerull, støvsuger og voks var noen av 
tingene vi fikk mye bruk for, i tillegg til all malingen...


Her ser du et nærbilde av den ene maleteknikken vi lærte...
Krakelering...


 Sjekk ut anniesloan.com for å lese mer om disse fantastiske produktene...

Og følg med, for jeg poster snart bilder av den 
NydeligFlotte lampa jeg (og Sofus) malte om, med Chalk Paint, senere samme dag...

Vi blogges!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...