onsdag 27. april 2016

Hekletøyet....

...eller hva det nå heter, 
er koselig å ha med seg ut i sola på verandaen.


Sakte men sikkert blir teppet større og større...
-

Det er et lite evighetsprosjekt.
Jeg kan nemlig ikke sitte og hekle for lenge av gangen.
Da får jeg vondt i hodet og hendene.
Jeg er en av de som får senebetennelse av ingen ting!
En gang fikk jeg det av å høvle ost, til et brett ostesmørbrød....
Snakk om pinglete armer! Så strikking har jeg for lengst gitt opp.
Håper hekling er "bedre" for hendene mine...

* knis *


Lilla, rosa og hvit er fargene jeg skal bruke i dette teppet.
Jeg tror det blir NydeligFlott tilslutt...


Det er ihvertfall veldig gøy å holde på med...


Ønsker deg en NydeligFlott kveld!

Vi blogges...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...