søndag 3. februar 2013

BabyDrøm

I morgen, 4. februar lanserer Foreldre & Barn et helt nytt blad...
BabyDrøm
Og gjett hvem som pryder hele seks siden inni dette bladet?
Jo, det er meg!!!
På forsiden står det
"Gravide Julie : Min tøffe vei til lykken"
Hvis du kjenner til historien vår er det ikke vanskelig
å tenke seg til hva denne reportasjen handler om...
Det ble en fin reportasje.
En blanding av sorg og glede.
Signe og Sofus 
Akkurat slik livet har vært det siste året!
De skriver også om hvordan bloggen min
har hjolpet meg på veien hit jeg er i dag.
Et NydeligFlott blad.
Løp & Kjøp!
Artig at de har fått med Lambi i bladet også.
Hun ligger og koser seg i vogna på bildet her.
Igjen vil jeg ønske velkommen til nye følgere,
og samtidig takke for så mange koselige tilbakemeldinger 
mitt bidrag i Nib´s utfordring, under her!

Ønsker alle som titter innom en NydeligFlott søndag!
Her i huset bare slapper vi av og koser oss i dag.
.....og venter på Sofus.....

13 kommentarer:

  1. Gratulerer med reportasjen, Julie! Så nydelig bilde det er av deg og ikke minst så er jo min lille favoritt Lambi med på bildet...jeg så hun lå og koste seg i vogna:) Jeg er sikker på din historie kan være til hjelp og inspirasjon for andre som har opplevde den samme tragedien som du har. Ha en fortsatt fin søndag, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Å så spennende å ramle over bloggen din nå da :)
    Jeg kjøpte foreldre og barn her på fredagen, og i går når jeg lå på senga og koste meg med det, kom jeg jo over reklamen for det nye bladet, og tenkte at DET MÅ jeg jo kjøpe! Nå blir det jo ekstra spennende å lese, når jeg har vært innom bloggen din å smugtittet litt ;)

    Legger meg til som følger her jeg, for dette var virkelig en blogg etter min smak :)

    Ha en strålende søndag - og takk for titten så lenge :)

    *klemmer*

    SvarSlett
  3. Så moro! Gratulerer!
    Kjempefint bilde
    klem Hege x

    SvarSlett
  4. Så spennende å være med i et nytt blad! Ingen baby på vei her, så jeg kjøper nok ikke bladet, men jeg koser meg veldig her på bloggen din!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  5. Gratulerer med reportasje, flott bilde! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Lykke til med både utfordring og ventetid. :)

    Mvh Nina

    SvarSlett
  6. Tusen takk fro at du la igjen hilsen hos meg, slik at jeg fant bloggen din...!! lest historien om lille Signe, utrolig sterkt. Føler inderlig med dere!
    Det nye bladet ser jo kjempefint ut, grattis med reportasje. Jeg er liksom ferdig med baby og gravidbladene,men fikk lyst til å lese! Legger deg i blogglisten min, likte bloggen din kjempegodt!
    Klem fra Anette♥

    SvarSlett
  7. Gratulerer med reportasjen! Fint bilde, og stilig at Lambi kom med!
    Sterk historie som jeg har lest tidligere, men godt å tenke på at dere om kun få dager har en fantastisk liten gutt i armene!
    Ha en fin ny uke!
    Klem <3

    SvarSlett
  8. Så koselig blad! Jeg er ferdig med babyer tror jeg (3 er vel nok!?) men jeg fikk nesten lyst til å kjøpe det likevel bare for å lese reportasjen:) Så velfortjent! Gratulerer.
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med reportasje og tillykke med lille-prinsen :-)

    Ønsker deg ei fin ny uke.

    SvarSlett
  10. Oi, så bra og tøft, det må jeg nesten investere i!! :D

    SvarSlett
  11. Å så morro:) Det bladet må jeg kjøpe, er moro med litt baby/barn også ikke bare interiør:) Håper pakken kom trygt frem, jeg teipet den godt*smile* Ønsker dere en fin ny uke, klem mari:)

    SvarSlett
  12. DA har jeg kjøpt mitt første gravid-blad! ;)

    SvarSlett
  13. Så stas å havne i bladet da. Spennende og sikkert skremmende på samme tid. :)
    Du er tøff du!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...