mandag 24. juni 2013

NydeligFlott i Allers...

Nok en gang er vi på glanset papir!
Denne gangen i Allers...
Med bilde på forsiden og greier!!
* stolt *
Så denne uken (uke 26) er det bare å løpe og kjøpe...
...om du vil ha Sofus og meg liggende på stuebordet ditt.
* hihi * 
 Reportasjen handler mest om tapet av Signe, og om hvordan jeg brukte bloggen som terapi for å komme meg gjennom sorgen.... Og om lille Sofus som endelig kom!
Journalist Henriette Osnes har skrevet det hele så NydeligFlott,
at jeg får tårer i øyekroken av å lese!
Gøy å se noen av sine egne bilder på trykk og!
 Bilde av Sofus og meg, på en HEL side!!
* smiler *
Løp og kjøp!!!
* knis *
Ønsker alle en NydeligFlott og spennende ny uke!
Kanskje noen av dere har sommerferie alt?!?

11 kommentarer:

  1. Hei! Har akkurat lest repotasjen i ukens allers, en gripende fortelling. Vil ønske dere lykke til videre og en fantastisk sommer med lille Sofus:)))) stor klem fra skien::))))

    SvarSlett
  2. God grunn til å være stolt! Jeg skal ut og kjøpe! :D

    SvarSlett
  3. Så fint. Dere er så nydelige på bildene. Sikkert sterk lesing. For oss som ikke har mistet et barn kan det være vanskelig å sette seg helt inn i følelsene, men jeg kan kjenne panikken hvis jeg tenker på at det skal skje noe med mine. Så deilig det må være å ha fått Sofus, og jeg synes du har skrevet så fint om Signe tidligere. Man glemmer selvfølgelig aldri et barn man har fått, selv om smerten ved å miste det blir noe man kan leve med etter en stund. Jeg må beundre hvordan du har taklet det. Kos deg masse, masse med Sofus. Hilsen Drude

    SvarSlett
  4. Fint å lese om dere og godt dere har fått Sofus som kan lindre tapet litt. For det må være tungt å miste et barn og man bærer alltid barna sine i hjertet. Er så heldig å ha barn selv. De ville ikke ha levd hvis det fantes ultralyd for 40 år siden, for jeg ble født med Ryggmargsbrokk selv og var en stor overraskelse for mine foreldre. På tross av mange operasjoner, bruker også rullestol er jeg gift og har barn. Livet er godt, kjenner jeg.

    SvarSlett
  5. Kjempekjekkt å lese og sjå bilder,eit flott innlegg❤

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye, herlige deg! :) Skal definitivt gå til innkjøp av Allers!
    Det er beudringsverdig hvor åpen du er om dette - det er sikkert til stor hjelp for dere og andre :)

    Klem til deg

    SvarSlett
  7. For ein nydeligFlott blogg du har! Sterk historie om vesle Signe <3

    SvarSlett
  8. Kjempefine bilder, og så på forsiden da gitt :0)

    Gratulerer! :0)

    SvarSlett
  9. Hei!

    Nå har vi lagt ut artikkelen på Allers.no også, ta en titt:

    http://www.allers.no/artikkel/endelig-f%C3%A5r-julie-oppleve-morslykken

    Hilsen Cecilie Moestue, nettjournalist i Allers

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...