mandag 8. april 2013

Krigsropet # 1

Jeg ble kontaktet av en journalist for en stund tilbake... 
Hun skrev for FrelsesArmeen´s blad Krigsropet. 
Hun hadde funnet noen bilder på bloggen min hun gjerne ville bruke i bladet.
Selvsagt sa jeg ja til det. Gøy å høre at noen liker bildene mine!
Også var det jo fin reklame for bloggen i tillegg!
På første side inni bladet viser de forskjellige fretexfunn... 
Og fretexfunn, det har jeg mange av :-)
Så i hele TO utgaver er det mine NydeligFlotte bilder som får lov til å vise seg fram!
Stolt :-)
Her er teksten som følger med bildet:

HØYT HENGER DE OG FINE ER DE
HVEM : 
Julie Haugland Ormvold som skriver nydeligflott.blogspot.no
Bloggen handler i hovedsak om oppussing, gjenbruk, smarte ideér og kreative løsninger.
-Jeg elsker å dra på skattejakt på Fretex og drar sjelden tomhent derfra, sier Julie.
HVA : 
Lampeskjermer som kostet 5 kroner stykket på Fretex i Moss
HVORDAN : 
-Jeg festet skjermene i hyssing og hengte dem i forskjellige lengder på et plastarmbånd.
***
Hvis du vil lese mer om lampene, 
og om hvordan jeg fikk lys i dem, kan du trykke 
HER & HER
Ps. Tusen takk for så mange herlige tilbakemeldinger 
jeg har fått på mitt bidrag i Nib´s utfordring 
Og ikke minst VELKOMMEN til nye følgere!
Blir så glad for at dere velger å følge meg videre!!

Ønsker dere alle en NydeligFlott uke!!

24 kommentarer:

  1. Forfriskende og herlig bilde!
    Måten du får fargene frem på, gjør at jeg plutselig likte denne lampevarianten bedre enn på lignende jeg har sett tidligere :).

    SvarSlett
  2. Så kjempegøy,du har så masse fint og tar så masse herlige bilder!
    Fine ny veke til deg
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så gøy og få positiv oppmerksomhet, det fortjener du- for jammen er du flink:-) Og den ideen med lamepene var kjempefin! Nå skal jeg jakte på små lampeskjermer;-)

    Ha en super dag!

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett
  4. Så morsomt å komme på trykk da, veldig artig den lampeskjerm saken. Kjempeflott blogg du har og nydelig bilder :)

    Fin uke til deg

    SvarSlett
  5. Du er jo en superreklame for Fretex :) Tusen takk for kommentar på bloggen min - den ble inspirasjon til dagens innlegg hos meg ;)
    ( jeg bruker billigste sort bomullsgarn fra Stoff og Stil, Sparkjøp og Søstrene Grene i klutene mine - eller det jeg har fra før )
    Ha en fortsatt nydelig og flott dag !

    SvarSlett
  6. Så kule lampeskjermer og gratulerer med oppmerksomheten i Krigsropet!! Så gøy for deg og gøy for Fretex også!
    Ha en fortsatt fin dag, klem:)

    SvarSlett
  7. Hei på deg :))

    Her må det være første gang jeg er innom :)) Så takk for koselig kommentar på bloggen :)
    Så gøy at bildene kom i bladet til Frelsesarmeen,flott reklame dor de og deg :))
    Gratulerer :)

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  8. Så gøy!! Lampeskjerm-dekorasjonene din er bare så stilig og kreativ! Tror jeg må se meg om etter lampeskjermer selv og prøve meg på noe lignende! Likte veldig godt!!
    Skjønner godt Frelsesarmeen vil bruke bildene dine!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  9. Så artig Julie ! :)
    Råstilig bilde du har tatt fra en kul vinkel :)
    Du er flink !!
    Fretex har jammen meg masse fint.

    Janne

    SvarSlett
  10. Trivelig med gjenbruk! Takk for kommentar, alltid hyggelig, så fant jeg deg også! Herlig blogg.

    SvarSlett
  11. Så gøy at de ville bruke bildene dine:) Veldig fint med lampeskjermene, fikk lyst på selv:)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  12. Gratulerer! :) Så utrolig morsomt! Skjønner godt du er stolt! :) Jeg grugleder meg til neste mnd, da er det en liten bit av lite hi som kommer i et blad. Liker utrolig godt lampeskjermideen din!

    Ha en flott kveld, Julie!
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  13. Hei! Så fin blogg du har! Og så fint at du la igjen et spor inne hos meg, så jeg fant fram til deg;)!
    Jammen er du krativ! For en kul lampe (som jeg aldri hadde kommet på selv) ! Kjekt å se at du fikk noen sider i bladet! Gratulerer!
    Klem Monica

    SvarSlett
  14. Det var jo kjempehyggelig da:)Stilig lampe....ja fretex er yndet handleplass:)
    fin dag til deg
    klemklem

    SvarSlett
  15. Hei høpp!

    Takk for fine ord inne hos meg..

    Nydelig flott innlegg,gøy å bli lagt
    merke til.Elsker lampe skjermene..

    Lykke til hos NIB du også,fint bidrag.

    Nyt uken!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  16. God morgen og takk for koselige ord hos meg ;) Så utrolig gøy, nydelige lamper og herlig tips! Hos Fretex liker jeg meg godt, i tillegg støtter man jo en god sak når man handler der ;)
    Ønsker deg en skjønn tirsdag ,)
    Klem klem Anki

    SvarSlett
  17. Kjempefin lampeskjermkreasjon! Har også tre skjermer liggende som jeg skal bruke på jenterommet. Men har ikke fått hengt dem om enda :)

    SvarSlett
  18. PS og kjempegøy med henvendelsen og eksponeringen i Krigsropet!!!

    SvarSlett
  19. Så morsomt! :D

    Lampeskjermene var utrolig stilige!

    SvarSlett
  20. Så gøy!
    Lampene var kjempefine!!

    Klem

    SvarSlett
  21. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg.
    Så fine lamper. Likte meg godt her inne, du har en nydelig blogg. Så jeg legger meg rett og slett til som følger, og gleder meg til å se mer.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  22. Så gøy å være med i krigsropet, det var virkelig fortjent. Hele bloggen din både design og innhold oser av krestivitet. Du er så dyktig :-) Ønsker deg en nydelig uke, klem Anita :-)

    SvarSlett
  23. Tusen takk for koselig hilsen inne på bloggen min!! :)
    Ikkje minst for at du viste meg den herlige bloggen din!! Her var mange fine bilder :)
    Alltid kjekt når folk liker det man gjer, fine bilder og tekst.
    Klem -Anja-

    SvarSlett
  24. Så stas da:) Lampeskjermene var jo knall stilige! Herlig bidrag du har laget til NIB også! Det er så herlig å finne frem tynnere jakker og sko:)
    Fin fin dag til deg
    KLem Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...