onsdag 5. februar 2014

NydeligFlott i Rom123


Ja, nok en gang sniker jeg meg inn i et blad, 
og smiler pent på glanset papir!


Rom123 har valgt å ta en titt hjemme hos MEG!
MEG, meg, meg (!!!) av alle interiørbloggerne her i landet 
så har de valgt…. ( jeg sier det igjen…) 
* MEG *


Det er gøy å se hjemmet sitt i et interiørblad, 
med bilder tatt av en proff interiørfotograf!
Selveste Solveig Grøvle ( fra Nib )

Men for å være helt ærlig skulle jeg ønske enda mer 
av den fargerike og "barnslige" stilen min kom fram.
Men, men… Den får dere vel sett nok av her på bloggen… 
* hihi *


EN FEIL:
Det er en ting som er feil i bladet, og det vil jeg gjerne rette opp!
For i teksten under kommoden står det at jeg har malt kommoden selv, 
og satt tall på skuffene, med sjablonger.
Det har jeg altså ikke gjort (!!!)
Kommoden er fra Ib Laursen, 
og jeg kjøpte den for mange sparepenger, 
etter å ha ønsket meg den en laaaang stund...
Bare så ingen tror at jeg tar kreditt for å ha laget en så fin kommode!


På dagens bilder vises også det nye "stoltrekket" mitt.
Noen av dere kjenner kanskje igjen dette putetrekket dra Ellos.
Stolen trengte plutselig et nytt trekk i helgen da NOEN veltet et glass vin...

Trykk HER hvis du vil se hvordan man fester putetrekk på stolene!
Perfekt for familier som søler mye!

PS. det var ikke jeg som sølte denne gangen!
* Knis *


Nå skal jeg fortsette å lage pom-poms til helgens festligheter!
(…pom-poms diy finner du HER…)


6 kommentarer:

  1. Så GØY Må innrømme at jeg måtte se flere ganger på bildene, for tenkte at dette ikke kunne være hjemme hos deg, før jeg leste videre, og skjønte hvorfor; det mangler en del turkis og lilla detaljer og fargerike puter... Men morro lell! Gleder meg til å se bladet :-)

    SvarSlett
  2. Fin reportasje var det :) Og jeg som ble så imponert over kommoden ;)
    Reagerte ikke på mangel av farger, men så leser jeg jo tross alt bloggen din fast *smil*
    klem Charlotte

    SvarSlett
  3. Nydeligflotte Julie!! Såå gøy! Hurra! Det er noe veldig rart og eldig fint og litt skummelt med å se seg selv og sitt eget hjem på trykk. Litt kjedelig for deg at du ikke følte at huset ble helt riktig fremstilt, men de må vel plukke ut et lite utvalg.

    Og du, jeg ble varm i hjertet og UTROLIG glad da jeg så at du har anbefalt min blogg!!! Jeg sier som deg, av alle interiørblogger i Norge har du valgt meg? Meg? Jeg sier det igjen: meg? Hihi, du er god, tusen takk!

    Ha en herlig dag!

    Store klemmer fra Marthe

    SvarSlett
  4. Gratulerer!! Så reportasjen og den var kjempeflott! :) Man må bare bli glad av hjemmet ditt! Ønsker deg en god torsdag :)

    SvarSlett
  5. Nydelig og farverikt hjem du har. Kommoden er kjempelekker. Klem

    SvarSlett
  6. Fant en feil til... Du heter vel ikke Ormold? :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...